USLOVI KORIŠĆENJA

Uslovi korišćenja regulišu pristup i pravila korišćenja usluga i aplikacije, kao i prava i obaveze korisnika i pružaoca usluga Kulturni Majstor koji je u vlasništvu Kulturni majstor DOO Beograd (u daljem tekstu: Kulturni majstor), PIB: 113902181, MB: 21942308 sa sedištem u Beogradu, ulica Vladimira Rolovića 168. 

U saradnji sa privrednim društvom Facility Point DOO Beograd,  koje pruža neophodan materijal za izvođenje radova, Kulturni Majstor pruža usluge korisnicima kojima su potrebne popravke ili održavanje domova ili preduzeća (privrednih društva), na praktičan, pouzdan i jednostavan način.

Kulturni Majstor posluje u skladu sa propisima Republike Srbije koji obuhvataju Zakon o elektronskoj trgovini, Zakon o obligacionim odnosima, Zakon o zaštiti potrošača, Zakon o zaštiti podataka o ličnosti, Zakon o oglašavanju i ostale relevantne propise.

Naš tim obučenih i iskusnih servisera je na raspolaganju za obavljanje širokog spektra poslova, od manjih popravki do velikih renoviranja. Usluge servisa Kulturn iMajstor uključuju, ali nisu ograničene na popravke uređaja, vodoinstalaterske, električarske, stolarske radove, keramičarske ili druge opšte usluge.

Molimo Vas da pažljivo pročitate Uslove korišćenja pre registracije ili korišćenja usluga i aplikacije Kulturni Majstor. 

Ovi uslovi korišćenja predstavljaju ugovor po pristupu između pružaoca usluge Kulturni Majstor i korisnika. Korišćenjem aplikacije izjavljujete da ste upoznati i da se slažete sa pravima i obavezama navedenim u Uslovima korišćenja.

Ukoliko kao korisnik niste saglasni sa pravima i obavezama koje proističu iz ovih Uslova korišćenja, molimo Vas da ne koristite aplikaciju i usluge servisa Kulturni Majstor, odnosno korišćenje aplikacije će biti onemogućeno. 

Prihvatanjem ovih Uslova korišćenja prestaju da važe svi prethodni ugovori, pisani ili usmeni sporazumi koji ovde nisu posebno pomenuti i to bilo koje vrste.

Pristup Aplikaciji

Korišćenje aplikacije Kulturni Majstor podrazumeva registraciju korisnika.

Korisnik se u okviru aplikacije registruje i pravi svoj korisnički nalog zaštićen lozinkom, pružanjem osnovnih informacija o sebi kao što su ime i prezime, e-pošta i lozinka korisnika. 

Nakon unosa podataka, validnost korisničkog naloga verifikuje se putem e-pošte odnosno broja telefona koje je korisnik prethodno uneo. 

Usluge i aplikacija Kulturni Majstor namenjeni su osobama koje imaju najmanje 18 godina i poslovnu sposobnost da sklapaju ugovore. Korišćenjem aplikacije, korisnik izjavljuje i garantuje da ispunjava ove uslove.

Korisnik garantuje da su podaci koje unosi u aplikaciju prilikom registracije tačni, aktuelni i potpuni, i obavezuje se da će ih blagovremeno ažurirati. Kulturni Majstor ne garantuje za tačnost podataka unetih od strane korisnika. 

U okviru svog korisničkog naloga, korisnik ima pristup svim informacijama o izvedenim radovima, sa detaljnim opisom radova i materijala, cenama, kao i informacije o garanciji na pojedina dobra i usluge. 

Korisnik je isključivo odgovoran za održavanje bezbednosti i poverljivosti svog korisničkog naloga i saglasan je da bez odlaganja obavesti servis Kulturni Majstor o svakom neovlašćenom korišćenju naloga. 

Korisnik je isključivo odgovoran servisu Kulturni Majstor, kao i svim trećim licima za sve aktivnosti na njegovom nalogu koje su posledica neovlašćenog korišćenja naloga. 

Korisnik je isključivo odgovoran za čuvanje sopstvene lozinke. 

Servis Kulturni Majstor zadržava pravo da prilikom registracije prikuplja određene lične podatke i informacije o načinu plaćanja usluga.  

Korišćenje aplikacije i usluga servisa Kulturni Majstor

Korišćenje aplikacije Kulturni Majstor olakšava proces pronalaženja kvalitetnog majstora, planiranja termina i troškova određenog posla. Ove usluge mogu biti osnovne popravke i tekuća održavanja, ali i specijalizovane usluge i usluge većeg obima (intesticiona održavanja i dr.).

Koristeći aplikaciju Kulturni Majstor korisnici mogu lako ugovoriti uslugu popravke ili održavanja tako što će se registovati u skladu sa Uslovima korišćenja i nakon toga izabrati vrstu usluge koja im je potrebna.

Korisniku je u okviru aplikacije dostupna lista usluga koje pruža servis Kulturni Majstor, od kojih korisnik bira odgovarajuću, nakon čega pruža dodatni opis problema. 

Radi pravilnog utvrđivanja opsega neophodnih radova ali i cene usluge, korisnik je obavezan da uz kratak opis problema priloži i fotografije

Dostavljanje ponude

Nakon što je korisnik uneo sve neophodne parametre, naš tim kroz aplikaciju pruža korisniku jasnu i transparentnu procenjenu vrednost radova za izabranu uslugu, koja može dodatno da uključuje i vrednost potrebnog materijala.

Istovremeno, korisniku će biti dostupan i pregled slobodnih termina majstora servisa Kulturni Majstor od kojih bira odgovarajući. 

Ukoliko pristaje na ponudu servisa Kulturni Majstor, korisnik je prihvata isključivo kroz aplikaciju.

Po izlasku na teren, majstor će ponovo izvršiti procenu problema (radova, materijala i dr). Ukoliko majstor, u toku rada,  nađe da opis neophodnog posla nije bio odgovarajući ili je zbog same prirode problema neophodno obaviti i dodatne radove, odnosno ukoliko postoji potreba za proširenjem posla, kao i u slučaju da majstor nije u mogućnosti da reši problem korisnika, o tome će odmah putem telefona obavestiti nadležno lice servisa Kulturni Majstor i korisnika neposredno, usmenim putem.

Po prijemu obaveštenja, tim servisa Kulturni Majstor će kroz aplikaciju predstaviti novo rešenje, odnosno dostaviće novu ponudu, prilagođenu potrebama korisnika.

Ukoliko je korisnik sa novom ponudom saglasan istu prihvata putem aplikacije. Tek nakon prihvatanja nove ponude ugovor se smatra zaključenim i pristupa se daljim radovima.

Servis Kulturni Majstor će korisnicima dostavljati ponude isključivo putem aplikacije Kulturni Majstor. Svaka evenutalna promena u ceni će korisniku biti prezentovana u pisanoj formi putem aplikacije, i na istu će korisnik morati izričito da pristane. 

Usluge servisa Kulturni Majstor nije moguće ugovoriti usmeno ili drugim putem, sem kroz dostavljanje obrazložene ponude servisa kroz aplikaciju Kulturni Majstor. 

Ponuda učinjena kroz aplikaciju smatra se ponudom učinjenom neposredno prisutnom licu i smatra se odbijenom ukoliko nije prihvaćena bez odlaganja.

Servis Kulturni Majstor zadržava pravo da produži ili skrati trajanje ponude u svakom konkretnom slučaju. 

Prihvatanjem ponude dostavljene kroz aplikaciju ugovor o delu između korisnika i servisa Kulturni Majstor se smatra zaključenim. 

Dostavljanje ponude za radove većeg obima

Pored usluga manjeg obima koje su dostupne kroz aplikaciju, korisnicima aplikacije Kulturni Majstor dostupna je mogućnost  jednostavnog dogovaranja projekata renoviranja i adaptacije bilo kog obima, kao što su potpuna renoviranja, krečenja, farbanje stolarije,  zamena parketa, zamena i postavljanje prozora i vrata (pregradnih i ulaznih) zamena i lakiranje stolarije, zamena keramike i sanitarija,  pravljenje kuhinja i slično, a u skladu sa potrebama  i budžetom korisnika.  

U tom slučaju korisnik će putem aplikacije imati opciju da zakaže procenu i davanje ponude za radove većeg obima. 

Servis Kulturni Majstor će nakon sagledavanja celokupnog obima posla, korisniku dostaviti ponudu sa predviđenim rokom važenja same ponude ali i cenom, rokom za završetak radova, kao i svim neophodnim elementima za zaključenje ugovora. 

Ukoliko korisnik prihvati ponudu servisa Kulturni Majstor, dostaviće mu se predlog ugovora o delu koji zaključuje sa servisom Kulturni Majstor, nakon čega će biti dužan da plati avans za željene radove.

Ugovor o delu 

Zaključenjem ugovora o delu, naručilac posla (korisnik) i poslenik (servis Kulturni Majstor), shodno Zakonu o obligacionim odnosima preuzimaju na sebe određene obaveze kojih su dužni da se pridržavaju. Na sve što ugovorom nije predviđeno,  primeniće se odredbe ZOO.

Ugovor pored osnovnih podataka o naručiocu posla i posleniku, datuma zaključenja ugovora, obavezno sadrži i opis konkretnog posla koji je izvršilac posla dužan da obavi u određenom roku za potrebe naručioca i način obavljanja ugovorenog posla, vrednost posla i način plaćanja,  kvalitet materijala, pravo naručioca da nadzire obavljanje posla i daje uputstva posleniku, rokove za izvršenje posla, slučajeve za raskid ugovora.

Ugovor o delu može da sadrži i druge elemente.

Kulturni Majstor se obavezuje da korisnicima obezbedi i neophodne materijale i delove  srednjeg kvaliteta u smislu Zakona o obligacionim odnosima ukoliko nije drugačije predviđeno odredbama Ugovora.  

Obaveze poslenika i naručioca u smislu ZOO su:

Kulturni Majstor se obavezuje da izvrši delo kako je ugovoreno i po pravilima posla, da ukaže na nedostatke materijala, ukoliko je korisnik odnosno naručilac dao materijal neophodan za obavljanje posla, da izvrši posao za ugovoreno vreme, a ako ono nije određeno, onda za vreme koje je razumno potrebno za takve poslove, da se pridržava uslova iz ugovora, poštuje rokove, odgovara naručiocu za izvršenje posla i kad posao ne obavi lično, odgovara za lica koja su po njegovom nalogu radila na poslu koji je preuzeo da izvrši, kao da ga je sâm izvršio, preda naručiocu izrađenu ili opravljenu stvar a oslobađa se ove obaveze ako stvar koju je izradio ili opravio propadne iz uzroka za koji on ne odgovara.

Ako je naručilac zahtevao da se stvar izradi od materijala na čije mu je nedostatke poslenik ukazao, poslenik je dužan postupiti po njegovom zahtevu, izuzev ako je očigledno da materijal nije podoban za naručeno delo ili ako bi izrada od zahtevanog materijala mogla naneti štetu ugledu poslenika, u kom slučaju poslenik može raskinuti ugovor. Poslenik je dužan upozoriti naručioca na nedostatke u njegovom nalogu, kao i na druge okolnosti za koje je znao ili je morao znati, koje mogu biti od značaja za naručeno delo ili za njegovo izvršenje na vreme, inače će odgovarati za štetu.

S druge strane, naručilac, odnosno u konkretnom slučaju poslodavac, je dužan primiti rad izvršen prema odredbama ugovora i pravilima posla, isplatiti ugovorenu naknadu koja je određena ugovorom.

Završetak radova

Nakon završetka radova nezavisno od obima, majstor će odmah obavestiti nadležno lice servisa Kulturni Majstor i dostaviti kratak opis izvršenih aktivnosti, kao i fotografije. 

Dokumentacija o izvršenim radovima će biti dostupna u okviru korisničkog naloga pojedinačnog korisnika u okviru aplikacije Kulturni Majstor, a kojoj korisnik ima pristup, tako da odmah ima uvid u opis obavljenih radova. 

Pored toga, majstor će sastaviti i pismeni radni nalog koji korisnik neposredno potpisuje i time izjavljuje da su radovi obavljeni u svemu u skladu sa ugovorom. 

Ukoliko korisnik neće da potpiše, onemogućena nam je naplata.  

Ukoliko korisnik odbije da potpiše pisani radni nalog majstora, a ne stavi primedbe u pogledu količine izvedenih radova, na pisani radni nalog u prisustvu majstora, smatraće se da je primopredaja izvedenih radova izvršena, a Kulturni majstor stiče pravo da fakturiše svoje usluge.

Servis Kulturni Majstor će korisniku dostaviti i pismeni izveštaj o radovima putem adrese e-pošte koju je korisnik uneo prilikom registracije, u kom trenutku će korisniku biti poslate instrukcije za plaćanje. Plaćanje je takodje moguće izvršiti i u gotovom novcu, što će biti evidentirano kroz samu aplikaciju. 

Korisniku će se nakon izvršenog plaćanja dostaviti fiskalni račun na adresu e-pošte koju je korisnik uneo prilikom registracije. 

Hitne intervencije

Servis Kulturni Majstor nudi mogućnost pružanja usluga i u slučaju hitnih intervencija. 

U tom slučaju, korisnik će kroz aplikaciju obavestiti servis Kulturni Majstor da je u pitanju hitna intervencija i kroz aplikaciju će mu biti dostavljena ponuda za zaključenje ugovora, odnosno biće obavešten o ceni usluge. 

U slučaju potrebe za hitnom intervencijom majstor servisa Kulturni Majstor će na traženoj lokaciji biti u roku od 2 sata od momenta evidentiranja prihvatanja ponude u sistemu Kulturni Majstor. 

Kulturni Majstor ne garantuje korisnicima za mogućnost korišćenja usluge hitnih intervencija.

Odustajanje

Korisnik ima pravo da odustane od ugovora u bilo kom trenutku, pod uslovima i način predviđen u ovim Uslovima korišćenja. 

Ukoliko korisnik otkaže uslugu pre izlaska majstora na teren i to u roku od 4 časa od momenta rezervacije, to može učiniti bez plaćanje naknade servisu Kulturni Majstor. 

Nakon proteka 4 časa od rezervacije usluge, korisniku će biti naplaćena naknada za otkazivanje u iznosu od 1.500,00 dinara. Ovaj iznos će Korisniku biti fakturisan po istom principu kao i plaćanje uspešno završene usluge.

U slučaju da majstor stigne na dogovorenu lokaciju, a korisnik ne omogući majstoru pristup i izvođenje radova, usluga će se smatrati otkazanom, a korisniku će biti naplaćena nadoknada za izgubljeno vreme. Službena beleška na servisnom nalogu kojom majstor konstatuje da mu nije odobren pristup smatraće se dokazom da korisnik nije ispunio svoju obavezu.

Prilikom prihvatanja ponude za hitne intervencije, rok za odustajanje od ugovora iznosi 60 sekundi od momenta prihvatanja ponude. Za svako odustajanje odnosno otkazivanje usluge nakon isteka perioda od 60 sekundi korisniku će biti naplaćena naknada za odustanak u iznosu od 1.500,00 dinara pre izlaska na lice mesta odnosno naknada za izgubljeno vreme (i trosak dolaska) u slučaju da majstor stigne na dogovorenu lokaciju, a korisnik ne omogući majstoru pristup i izvođenje radova.

Od momenta prihvatanja ponude pa sve do završetka posla, korisnik može raskinuti ugovor u kom slučaju je dužan isplatiti celokupnu ugovorenu naknadu za rad i materijal.

Kulturni Majstor zadržava pravo da  iznos naknade za otkazivanje izmeni uz obavezu obaveštavanja korisnika u skladu sa Uslovima poslovanja. 

Reklamacije i prigovori

U slučaju postojanja nesaobraznosti u pogledu ugovorene usluge korisnik može izjaviti reklamaciju u roku od 48 časova od momenta završetka posla slanjem mejla na adresu: office@kulturnimajstor.rs.

Nakon procene situacije od strane tima Kulturni Majstor korisnik će biti obavešten o tome da li je reklamacija usvojena ili ne, a najkasnije u roku od 15 dana od dana prijema reklamacije. Nakon prijema odgovora, korisnik je dužan da se najkasnije u roku od 3 dana od dana kada je putem aplikacije obavešten o odgovoru izjasni o rešenju koje je ponudio Kulturni Majstor. U suprotnom smatra se da nije saglasan sa predloženom ponudom.

 Ukoliko je odmah prilikom preliminarne procene utvrđeno da je prigovor očigledno opravdan nadležni majstori će izaći na teren i otkloniti nepravilnost, uz saglasnost korisnika.

Korisnik je dužan da majstoru obezbedi neophodan pristup.

Ukoliko Kulturni Majstor odmah ne usvoji prigovor korisnika, na teren će izaći nadležni majstor servisa Kulturni Majstor koji će izvršiti procenu situacije, izvršiti uvidj i utvrditi da li je reklamacija opravdana ili ne.

U slučaju da korisnik ne odobri pristup predstavniku servisa Kulturni Majstor smatraće se da je od reklamacije odustao.

Ukoliko se reklamacija korisnika ne usvaja Kulturni Majstor će korisniku dostaviti obrazložen odgovor najkasnije u roku od 15 dana od dana izjavljivanja reklamacije.

U pogledu reklamacija primenjuju se odredbe Zakona o zaštiti potrošača i Zakona o obligacionim odnosima.

U pogledu kvaliteta izvedenih radova Kulturni Majstor odgovara za kvalitet i kvantitet izvedenih radova u skladu sa ugovorom, dok za kvalitet nabavljene i ugrađene opreme odgovora Facility point doo, PIB:111704644 MB: 21525588.

Shodno Zakonu o zaštiti potrošača, potrošač ima mogućnost vansudskog rešavanja potrošačkog spora.

Plaćanje

Usluge Kulturni Majstor moguće je platiti e bankingom ili gotovinom u valuti Republike Srbije, dinar RSD, u visini naznačenoj u ponudi koju je korisnik prihvatio.

Kulturni Majstor korisniku upućuje jedinstvenu ponudu sa uračunatom cenom rada i materijala za izabranu uslugu i materijal. Naplata cene usluge i materijala nakon izvršenih radova, na ime cene rada i izvršene usluge vrši se u korist i za račun servisa Kulturni Majstor, dok se cena materijala naplaćuje uplatom na račun Facility point doo Beograd. 

Usluge servisa Kulturni Majstor moguće je platiti u gotovini ili putem aplikacije.

Kada korisnik vrši plaćanja putem aplikacije Kulturni Majstor, to može učiniti putem CorvusPay sistema za sigurno plaćanje platnim karticama preko interneta. Kada korisnik pokrene plaćanje, biće preusmeren na formular za plaćanje CorvusPay. Od trenutka kada korisnik unosi informacije o platnoj kartici, CorvusPay obezbeđuje potpunu privatnost podataka. Poverljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi putem SSL protokola, koristeći najnaprednije metode tokenizacije osetljivih podataka, u skladu sa PCI-DSS standardima. Važno je napomenuti da ni u jednom trenutku podaci o platnoj kartici nisu dostupni aplikaciji Kulturni Majstor.

Bezbednost i privatnost podataka o plaćanju tokom transakcija koje uključuju CorvusPay je isključivo odgovornost Corvus Pay, kao trećeg lica i servis Kulturni Majstor nema pristup osetljivim podacima platnoj kartici u bilo kom trenutku tokom procesa. Korišćenjem aplikacije Kulturni Majstor i vršenjem plaćanja putem CorvusPay-a, priznajete i prihvatate uslove korišćenja, mere bezbednosti i standarde koje je implementirao CorvusPay kako bi zaštitio vaše informacije o plaćanju.

Servis Kulturni Majstor ne vrši rezervciju sredstava pre početka dogovorenih radova, već se plaćanje vrši tek nakon obavljene usluge, unosa opisa radova u bazu podataka i potpisivanja radnog naloga od strane korisnika. 

Isključivo u slučaju radova velikog obima, korisnik će biti obavezan da uplati avans u iznosu koji će biti obračunat i predviđen u ponudi. Iznos avansa se uračunava u iznos ukupne cene usluge.

Povraćaj sredstava

Povraćaj sredstava korisniku (i to samo u slučaju slučaju povraćaja avansa ili ako to bude predloženo u odgovoru na reklamaciju)  se vrši koristeći ista sredstva plaćanja koja je potrošač koristio u prvobitnoj transakciji. U slučaju povraćaja novca korisniku koji je uslugu platio u gotovini ili uplatom na račun, Kulturni Majstor će povrat novca izvršiti uplatom na račun koji mu korisnik dostavi, dok isplata u gotovini nije moguća.

Ograničenje odgovornosti

Korišćenjem aplikacije, potvrđujete i slažete se da na dostupnost, funkcionalnost i performanse aplikacije utiču eksterni faktori uključujući radnje i učinak nezavisnih trećih lica. Kulturni Majstor ne snosi odgovornosti i ne garantuje za eventualne tehničke probleme ili na bilo koji način za proizvode i usluge koja pružaju treća lica, koja nisu ugovorne strane u ovom ugovornom odnosu. Stoga, ne možemo biti odgovorni za bilo kakve smetnje, greške ili ograničenja koja su uzrokovana uslugama trećih strana kao što su pružaoci internet usluga, mobilnih operativnih sistema, payment gateway-a itd.

Nastojimo da održimo najviši nivo dostupnosti i pouzdanosti za aplikaciju i povezane usluge. Međutim, zbog inherentne prirode digitalnih usluga i složenosti tehnologije, Kulturni Majstor ne garantuje neprekidan pristup aplikaciji kao ni neprekidnost u korišćenju usluga. Različiti faktori, uključujući rutinsko održavanje, neočekivani tehnički problemi ili drugi spoljni faktori mogu dovesti do prekida ili ograničenog pristupa aplikaciji. Kulturni Majstor ne može se smatrati odgovornim za bilo kakve gubitke, štete ili neprijatnosti koje proističu iz ovih prekida. Dostupnost aplikacije može biti podložna promenama usled različitih faktora kao što su tehnički problemi, održavanje sistema, nadogradnje ili drugi nepredviđeni događaji. Kulturni Majstor ne garantuje da će aplikacija uvek biti dostupna niti da će biti dostupna bez prekida ili grešaka. U slučaju da predvidimo ili prepoznamo odstupanja u dostupnosti aplikacije koja mogu trajati duže ili biti značajna, obavestićemo korisnike putem odgovarajućih kanala komunikacije, odnosno e-poštom i telefonom.

Kulturni Majstor ne odgovara za bilo kakav eventualni gubitak ili štetu koja bi mogla proizaći iz prenosa virusa, skrivenih nedostataka, grešaka prekida, brisanja, kvara, napada uskraćivanja usluge ili drugih tehnološki štetnih elemenata. Ovi faktori mogu potencijalno inficirati vašu elektronsku i mobilnu opremu, računarske programe, podatke ili druge resurse tokom korišćenja aplikacije. Takođe, ne snosimo odgovornost za eventualnu štetu uzrokovanu preuzimanjem sadržaja sa aplikacije ili sa bilo koje povezane veb lokacije. Kulturni Majstor neće biti smatran odgovornim pod bilo kojim okolnostima za štetu koja proizilazi iz sledećih situacija: smanjenje funkcionalnosti ili prestanak rada aplikacije ili usluga,  izjave ili radnje trećih strana koje su povezane sa aplikacijom ili uslugom; direktne interakcije i transakcije između vas i trećih strana ili pružalaca usluga.

Zloupotreba i Odgovornost za Korisnički Sadržaj:

Eksplicitno je zabranjena svaka zloupotreba usluga i aplikacije Kulturni Majstor (uključujući i pokušaje hakovanja, prodiranja u zaštićene delove servisa, nedozvoljeno korišćenje podataka i onemogućavanje drugih korisnika u korišćenju aplikacije)

Korišćenjem aplikacije i usluga Kulturni Majstor obavezujete se da ćete se pridržavate odredbi Uslova korišćenja. Obavezujete se da se ponašate uljudno prema pružaocima usluga i svim drugim prisutnim licima. Preuzimate obavezu da vaše korišćenje aplikacije i usluga bude u skladu sa zakonima i regulativama Republike Srbije. Zabranjeno je unositi, deliti ili propagirati sadržaj koji je: ilegalan, uvredljiv ili neprikladan. Strogo je zabranjeno postavljanje sadržaja koji krši domaće i međunarodne zakone, intelektualnu svojinu trećih lica, sadržaj koji dovodi u zabludu, sadržaj sa reklamnim karakterom, viruse ili bilo koji potencijalno štetan sadržaj. Sav korisnički generisan sadržaj koji postavite uključujući utiske, fotografije i izjave, postaju neekskluzivno vlasništvo aplikacije Kulturni Majstor. Imamo pravo da koristimo ovaj sadržaj, uključujući njegovo prilagođavanje u svrhu promocije ili drugih potreba, bez ograničenja.

U slučaju kršenja odredaba Uslova korišćenja, Kulturni Majstor ima pravo da preduzme mere kao što su privremena suspenzija ili trajna deaktivacija korisničkog naloga, kao i pokretanje odgovarajućih postupaka. Kršenje ovih smernica zahteva nadoknadu platformi Kulturni Majstor  za sve štete, obaveze, troškove i gubitke koje pretrpi usled radnji korisnika.

Korisnik se obavezuje da će čuvati tajnost svojih korisničkih kredencijala, neće ih deliti sa drugima i neće ovlastiti treća lica da koriste njegov korisnički nalog. Takođe, u nekim slučajevima, Kulturni Majstor može zatražiti dokaz o identitetu korisnika kako bismo pružili uslugu, a odbijanje može rezultirati uskraćivanjem pristupa.

Kulturni Majstor ima pravo da uskrati servis korisnicima bez najave i obrazloženja, po sopstvenoj proceni, a pogotovo ako se korisnici lažno predstavljaju, prave lažna zakazivanja I postupaju suprotno Uslovima korišćenja.

Nije dozvoljeno pravljenje korisničkih naloga putem automatizovanih programa ili pokušaja prijavljivanja kroz automatizovane metode. Vaša odgovornost je održavanje sigurnost vašeg korisničkog naloga i lozinke. Ne možemo preuzeti odgovornost za eventualne gubitke ili štetu proizašlu iz nepoštovanja ove sigurnosne obaveze.

KulturniMajstor zadržava puno pravo da u bilo kom momentu prekine pružanje Usluga sa trenutnim dejstvom, deaktiviranjem naloga ili na drugi način sprečavanjem pristupa ili korišćenja aplikacije, po sopstvenom nahođenju.

Autorska prava

Korišćenje servisa Kulturni Majstor dozvoljeno je isključivo u lične i nekomercijalne svrhe, osim ukoliko drugačije nije ugovoreno.

Zabranjeno je svako neovlašćeno korišćenje, umnožavanje, modifikacija aplikacije ili dela aplikacija ili logoa, žiga, znaka ili bilo koje oznake autorskih ili srodnih prava iz bilo kog dela aplikacije, kao i svaka vrsta komercijalne eksploatacije aplikacije Kulturni Majstor.

Zabranjeno je svako modifikovanje, menjanje ili pravljenje derivativnih verzija aplikacije, vršenje neovlašćenog pristupa aplikaciji, kao i svako ometanje rada i funkcionalnosti rada servisa i aplikacije i povezanih sistema.

Komunikacija I obaveštenja

Dodatna komunikacija sa korisnikom se, u slučaju potrebe, vrši putem adrese elektronske pošte i putem telefona kako bi mu se dostavila obaveštenja, dokumenta, ponude i druge informacije u vezi sa korišćenjem servisa, statusom naloga i zakazivanja, kao I radi dobijanja  povratne informacije od korisnika  o radu aplikacije u svrhu poboljšanja usluge.

 KulturniMajstor nije i ne može biti odgovoran u slučaju neuspele dostave na adresu elektronske pošte ili na bilo koji drugi način.

Rešavanje sporova

 Ukoliko sporazumno rešavanje spora nije moguće, za rešavanje sporova biće nadležan sud u Beogradu.

Trajanje i prestanak korišćenja usluga i Uslova korišćenja

Uslovi korišćenja važe od: 15.10.2023. godine

Do momenta stupanja na snagu izmena primenjivaće se prethodno važeći Uslovi korišćenja.

Kulturni Majstor zadržava puno pravo da promeni Uslove korišćenja, cenovnik i servis u bilo kom trenutku, koje promene će biti istaknute u okviru aplikacije.